Alla inlägg under maj 2010

Av Hei-na / Malin - 31 maj 2010 21:42

Hej hade klassfest idag , tråkigt så jag och mira rymde därifrån.

Vi gjorde 3 försök och dom tog oss i öronen och gick tillbaka

med oss. (seriöst dom tog oss i öronen) sedan så rymde vi genom

exit. mohahah!

Men ialf till det roliga , det var slagsmål kl 20.00-21.00 i parken

och jag fick hjälpa en kille så att han inte skulle dö.

Hahha men jag fick seriöst hjälpa en blodig kille...

Men jaja nu ska jag gitta och kolla lite på tv.

Ses kram hei-na  

Av Hei-na / Malin - 30 maj 2010 18:36

Hej nu är jag hemma ifrån landet.  

Saknar lite min kisse blossa men ändå.  

Imrg är det måndag jippyy elr not..  

Men vi ses puss och kram hedde  

bild på blossa.


  

Av Hei-na / Malin - 30 maj 2010 18:12

Nån som hört vem som vann Eurovision song contest?

Tyskland såklart!

Tyskland!Tyskland!Tyskland!

Lena Meyer med Satellite ägde alla!

Hennes engelska va ju lite konstig men hon kom ju från tyskland och där pratar man inte engelska men den var jätte bra!

Första gången som en riktigt bra låt vinner

//Make


Av Hei-na / Malin - 30 maj 2010 17:42

Tjena! Gu vad jag e trött just nu skolan kör slut på mig! Men det är ju i och för sej bara 1 hel vecka kvar fast jag har bara 2 riktiga skoldagar kvar :-). Aja Hedde fick höra att du sa att vi skulle påseglarläger? Det visste inte jag... Aja kanske ska fråga mamma om det :P Planterade skit kolla krassar idag dom kommer bli mörkröda !

  

Rätt så coola va? //Make

Av Hei-na / Malin - 30 maj 2010 11:30

Hej har just fått reda på att jag och Make ska gå på seglar läger

tillsammans i sommar. Gud vad roligt.   Men sedan så ses

vi ju också på midsommar  & då stannar ni i 3 dagar tror jag.  

Men snart ska jag åka hem till stan.

Puss och kram hedde  

Av Hei-na / Malin - 29 maj 2010 16:47

Har fixat lite nytt med färger mm på bloggen.

Vill inte att det ska se så ''emo'' aktigt ut & sedan

tyckte jag det såg ganska trist ut.  

Vi behövde lite mera färg eftersom att nu kommer sommaren.

Men det regnade idag då blev jag arg men sedan så kom solen

med sina varma strålar. Det är en typisk svensk sommar.  

Just nu har vi gäster på landet.

Men imorn åker jag hem till stan igen !

Bloggar mera imorgon

Kram Hedde   


Av Hei-na / Malin - 29 maj 2010 11:24

Hej sötnosar lördag idag.

21 besökare igår på första dagen , grymt!

Tack till er som besökt.

Idag är vädret lite ... kallt ?!

Jah men jag hoppas att det blir bättre ...

Puss & kram Hei-na ;PPP

Av Hei-na / Malin - 28 maj 2010 19:23

Nu är jag ute på landet skönt.

Solen går ner och det är jättevarmt ute & sådär skönt

svalt. Jätte skönt att kunna vara ute såhär på kvällarna nu.

Ha en trevlig helg puss ifrån hei-na


Till make: skriv i slutet av inlägget vem som skriver så

läsarna vet. Kram till dejjj !!!

Vad ska du annars göra i helgen sötnos?

Presentation

Hej & välkommen till Make & Hedde s blogg. Vi är två glada tjejer på snart 12 år. Hoppas ni gillar våran blogg puss !♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du våran blogg?♥
 Jaaa!♥
 Den är helt okej!
 Nejj den är tråkig!
 Den är bra !
 Saknas något
 bästa bloggen?♥
 Läser den då & då
 Läser den ofta!♥
 Läser aldrig
 Läst för första gång

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards