Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

♥ Fredag

Av Hei-na / Malin - 28 maj 2010 13:52

Nu är det fredag & jag ska snart åka ut till landet   

Saknar dej Make men vi ses om typ 5 veckor.

Längtar så himla mycket   

Idag i skolan så hade vi något himla venisage.

Inte så himla roligt   

Älskar dom här små smileysarna dom är så himla söta.

  Kommentera gärna det betyder puss Hedde  


 
 
maya

maya

28 maj 2010 14:09

vad roligt !

http://flowermaya.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hei-na / Malin - 1 juli 2010 21:44

Läs detta inlägget + det längre ner    Men ville bara skriva att jag fyller år om 2 dagar och bloggar nog om 3 veckor igen och då LOVAR jag att lägga in bilder på mig och Malin ifrån middsommar och när vi vaktade gusten. Puss hei-na     I...

Av Hei-na / Malin - 1 juli 2010 21:39

Hej denna middsommar var helt jävla perfekt!! Haha men jag hade saknat malin så himla mkt och sedan så kunde hon stanna extra och vi hade jätteroligt och jag venne hur jag ska skirva det men jag hade fett kuuul. Hhah jag sprang runt och skrek...

Av Hei-na / Malin - 5 juni 2010 19:06

hej idag är det lördag och jag var på bio med mira och joel. vi såg någon konstig film med en familj som typ blir attakerade av djur. Men ialf imrg ska jag på 11-manna match som vanligt puss och rkam hei-na ...

Av Hei-na / Malin - 31 maj 2010 21:42

Hej hade klassfest idag , tråkigt så jag och mira rymde därifrån. Vi gjorde 3 försök och dom tog oss i öronen och gick tillbaka med oss. (seriöst dom tog oss i öronen) sedan så rymde vi genom exit. mohahah! Men ialf till det roliga , det var ...

Av Hei-na / Malin - 30 maj 2010 18:36


Hej nu är jag hemma ifrån landet.   Saknar lite min kisse blossa men ändå.   Imrg är det måndag jippyy elr not..   Men vi ses puss och kram hedde   bild på blossa.      ...

Presentation

Hej & välkommen till Make & Hedde s blogg. Vi är två glada tjejer på snart 12 år. Hoppas ni gillar våran blogg puss !♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du våran blogg?♥
 Jaaa!♥
 Den är helt okej!
 Nejj den är tråkig!
 Den är bra !
 Saknas något
 bästa bloggen?♥
 Läser den då & då
 Läser den ofta!♥
 Läser aldrig
 Läst för första gång

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards